2012. május 6., vasárnap

Meglepetééés!

Bevallom őszintén, hogy nem tudtam, hogy megváltoztattam  a sablont. :o) A sablontervezőben „játszottam”, de hogy el is mentettem hajnalban a végeredményt, az kimaradt. :o)

A betűtípust szolgálatotokra megváltoztattam, de előre szólok, hogy Mammka kedvet hozott a háttércseréhez, és most is sablonokat nézegetek, szóval előfordulhat, hogy még változtatok.

Ma nagyon jó kislány voltam, mindent megvarrtam, ami felhalmozódott, és újabb szekrény aljában selejteztem (már megint). Ha valaki meg tudja mondani, hogy miért őrizgettem meg a kínai tornacipők rövid, vacak fűzőit? Amikor úgyis gumit kell belefűzni alsóban, hogy ne menjen vele kötözgetés, tehát sose fogom visszafűzni? Meg a flittereket, amiket harmadik osztályban anyu nem varrt fel a szélkisasszony jelmezemre??? Ezek nagy-nagy kérdőjelek ám! :o)

És elhatároztam, hogy kedden varrni fogok egy táskabélést, és a félkész válltáskára varrok végre pántot a fiamnak, hogy azzal mehessen különórákra – ha még tetszik neki egyáltalán. De az is lehet, hogy kedden kipakolom a textileket a régi pelenkázóból. A lényeg, hogy itthon leszek, nem csavargok és ügyesen befejezek mindent, amit eddig félbehagytam (nincs sok dolog, szerencsére).

Fuerteventurán a skanzenszerűségben (pár házat mondjuk túlzás annak nevezni, de gőzöm sincs, minek kéne nevezni másnak) egyszer láttam egy eprekkel hímzett befejezetlen, kissé megsárgult kanavászt (így hívják azt a hímző anyagot?), és olyan furcsa és egyben szomorú látvány volt a befejezetlensége miatt. Na, nálam ilyen nem maradhat! :o)

Megyek tovább, mert még egy póló és egy gatyagumizás hátravan.

9 megjegyzés:

marisz57 írta...

Számon fogom rajtad kedden kérni az ígéreteidet!

Altair írta...

Ajaj! :oD

Mammka írta...

Szóval kedvet hoztam a háttércseréhez.:))))))És még nem is olvastad,hogy van egy újabb problémám.:) vagy neked :(
Szóval a mesternő is félreüti a kódokat???Ez -bocsánat,-de számomra NAGYON vígasztaló.:)Van még mit tanulnom.
És a rendrakás...Éppen a szekrényed alján levő dolgokon kuncogtam,mert én ugyanilyen vagyok,amikor hívott az egyik fiam.Alig bírtam abbahagyni a rötyögést.:)

Medora írta...

Régi pelenkázó?! Lehet, hogy tényleg ideje szortírozni a dolgokat :) Jó munkát!

Timi írta...

Tök jó lett a háttér, tetszik a betűtípus meg a változatosság :) lassan nekem is cserélni kéne valami nyárira, bár most épp esik :)

kovtama írta...

Hogy én mennyire szeretnék már régóta ilyen kis fülecskés blogot, ami most neked van. Elárulhatnád, hogyan kell ilyet véletlenül csinálni?:)

mágika írta...

Pelenkázó??? Vagy esetleg készülsz még valamire? :)

Altair írta...

A régi pelenkázó csak komódként funkcionál. Sajnos nem fér ki az ajtón, az asztalos ott benn összerakta, onnan többet ki nem hozzunk. :o)

abk írta...

A régi dolgokat azért kell megőrizni, mert hátha valamire még jó lesz. Ez alap! Látnád nálunk mi van. :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...